Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Wójt Gminy - Dagna Całbecka
Zastępca Wójta Gminy - Sebastian Chojnacki
Sekretarz Gminy - Bartosz Lewandowski
Skarbnik Gminy - Magdalena Syrocka
ul. Aleja Jana Pawła II nr 8
Kierownik Bartosz Lewandowski
Izabela Walter - Starszy Specjalista
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i Jednostek Pomocniczych
Obsługa organizacyjna Rady Gminy oraz sołectw
Anna Małek - Zastępca kierownika
Stanowisko ds. Organizacji Urzędu i Kadr
Kadry, BHP.
Agnieszka Brosdowska - samodzielny referent
Stanowisko ds. dostępności i ewidencji czasu pracy
Ochrona informacji niejawnych, zgłoszenia zewnętrzne, dostępność, ewidencja czasu pracy
Iwona Przewięźlikowska - Specjalista
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
Obsługa sekretariatu, sprawy profilu zaufanego
Anita Malec - Referent
Stanowisko ds. aktywizacji obywatelskiej i archiwum
Obsługa organizacyjna Młodzieżowej Rady Gminy oraz Gminnej Rady Seniorów, archiwum zakładowe.
Rafał Gabor - Starszy Informatyk
Stanowisko ds. Informatyzacji
Oprogramowanie i sprzęt informatyczny
Marcin Szymeczko - Specjalista
ul. Bydgoska 10
Stanowisko ds. zamówień publicznych
Zamówienia publiczne
ul. Aleja Jana Pawła II nr 8
Kierownik Krzysztofa Zielińska
Wydawanie dowodów osobistych i aktów stanu cywilnego, prowadzenie rejestru wyborców i sprawy meldunkowe
WYDZIAŁ SPOŁECZNO - ADMINISTRACYJNY
ul. Bydgoska 10, Łubianka
Kierownik Agata Ziółkowska
Anna Filus - Inspektor
Stanowisko ds. Edukacji, Zdrowia i Spraw Społecznych
Organizacja i funkcjonowanie szkół i przedszkoli oraz ochrona zdrowia i inicjatywy prozdrowotne.
Karolina Neuman Rzeźnik (zastępstwo Paulina Zakierska - Starszy inspektor)
Stanowisko ds. Promocji, kultury, sportu i współpracy z organizacjami pozarządowymi
Promocja gminy, kultury i sportu. Współpraca z organizacjami pozarządowymi i jednostkami OSP
Kamila Lewandowska - Specjalista
Stanowisko ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i działalności gospodarczej
Rejestracja działalności gospodarczej, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, zarządzanie kryzysowe i obronność
Sebastian Bytyń - Komendant gminny ochrony przeciwpożarowej
Adam Kruszewski - Kierowca
Iwona Ziółkowska - Pracownik Gospodarczy
Violetta Muszytowska - Pracownik Gospodarczy
ul. Aleja Jana Pawła II nr 8
Kierownik Adam Kierzkowski
Zastępca kierownika Mirosław Jakubski
Stanowisko ds. Inwestycji
Przygotowanie i prowadzenie inwestycji
Beata Prowadzisz - Starszy Specjalista
Stanowisko ds. Zagospodarowania Przestrzennego
Zagospodarowanie przestrzenne, decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy, nadanie numeru porządkowego nieruchomości
Julia Bartosińska - Starszy Specjalista
Stanowisko ds. Zagospodarowania Przestrzennego
Zagospodarowanie przestrzenne, plany miejscowe, plan ogólny gminy, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wypisy i wyrysy z planu miejscowego oraz studium, zaświadczenia w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego, zaświadczenia o rewitalizacji
Paulina Drygalska - Specjalista
Stanowisko ds. Rozwoju
Pozyskiwanie środków zewnętrznych, strategie i inne plany rozwojowe
Agata Gajtkowska - Referent
Stanowisko ds. Zagospodarowania Przestrzennego
Zagospodarowanie przestrzenne, podziały nieruchomości, rozgraniczenie nieruchomości, naliczenie opłat adiacenckich i opłat planistycznych
ul. Aleja Jana Pawła II nr 8
Kierownik Magdalena Syrocka
Barbara Lewandowska - Zastępca Skarbnika Gminy
Marcelina Mądraszewska - Referent
Stanowisko ds. księgowości funduszu sołeckiego
Realizacja funduszy sołeckich, zwrot podatku akcyzowego i sprawy majątkowe
Anna Ząbek - Referent
Stanowisko ds. księgowości i ewidencji VAT
Pobór opłat za wodę i ścieki oraz odpady komunalne, rozliczenia VAT
Ewa Finc - Samodzielny Referent
Stanowisko ds. wymiaru podatków
Wymiar podatków i opłat lokalnych, udzielanie ulg w podatkach i poświadczenie pracy w gospodarstwach rolnych
Magdalena Kędziora - Samodzielny Referent
Stanowisko ds. księgowości podatkowej i windykacji
Pobór podatków i opłat lokalnych oraz windykacja należności
Dominika Kędzierska - Referent (zastępstwo: Karolina Szczepańska)
Stanowisko ds. księgowości budżetowej i ewidencji majątku
Zwrot podatku akcyzowego, dochody budżetowe
Katarzyna Owczarczyk - Specjalista
Stanowisko ds. płac i ewidencji księgowej
Rozliczenia ZUS, PIT, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA
ul. Bydgoska 10, Łubianka
Kierownik Daniel Kasprowicz
Stanisław Deruś - Specjalista
Stanowisko ds. Środowiska, Gospodarki Wodnej i Rolnictwa
Gminna Spółka Wodna, pozwolenia na wycinkę drzew, ochrona gruntów rolnych i zwierząt.
Łukasz Lewicz - Zastępca kierownika
Stanowisko ds. Infrastruktury Komunikacyjnej
Zarządzanie drogami gminnymi i chodnikami oraz bieżące i zimowe utrzymanie dróg gminnych
Maria Wójcik-Samodzielny Referent
Stanowisko ds. Infrastruktury Energetycznej
Zarządzanie infrastrukturą energetyczną gminy, odnawialne źródła energii oraz zakup energii elektrycznej, postępowania środowiskowe, program "Czyste powietrze".
Katarzyna Bartczak
Doradca energetyczny ds. ochrony klimatu i jakości powietrza
Stanowisko ds. Mienia Gminnego
Gospodarowanie mieniem gminnym oraz utrzymanie i modernizacja budynków gminnych
Pracownicy gospodarczy:
Sławomir Lewandowski
Krzysztof Korzenecki
Jan Pęcek
Piotr Lewandowski
Zbigniew Mareczko
Jacek Janiszewski
Piotr Zdziarski
ul. Bydgoska 10, Łubianka
Kierownik Andrzej Sierocki
Zastępca kierownika Dorota Tarczykowska
Marzenna Winiarska-Specjalista
Stanowisko ds. Obsługi Administracyjnej
Zapewnienie dostawy wody, odbioru ścieków i odpadów komunalnych oraz związana z tym obsługa administracyjna
Dariusz Ordon - Obsługa PSZOK - +48 731 732 055
Stanowisko ds. obsługi gospodarki odpadami komunalnymi
Pracownicy Techniczni
Stanowisko ds. obsługi urządzeń wodno-kanalizacyjnych
Mateusz Rumiński +48 731 732 691
Sławomir Wronka +48 502 272 125
Tomasz Szreder +48 502 234 477
Jarosław Surowiec +48 731 732 916
Adam Paluszewski +48 502 234 457
Nr alarmowy w razie awarii sieci wodno - kanalizacyjnych: +48 502 234 497
Hanna Anzel
Wydział Gospodarki Komunalnej informuje, że wszelkie awarie zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych można zgłaszać pod nr alarmowym 502 234 497.
W przypadku braku połączenia należy wybrać nr telefonu z poniższej listy:
Andrzej Sierocki, kier. wydziału |
508-221-372 |
Marzenna Winiarska |
530-442-940 |
Adam Paluszewski |
502-234-457 |
Tomasz Szreder |
502-234-477 |
Sławomir Wronka |
502-272-125 |
Jarosław Surowiec | 731-732-916 |
Dorota Tarczykowska | 731-732-950 |
⬇️ Kliknij dwa razy ⬇️