Ogłoszenia o sesjach

Ogłoszenie o VI Sesji Rady Gminy Łubianka w dniu 21.10.2024 r.

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465) zwołuję VI Sesję Rady Gminy Łubianka, która odbędzie się w dniu 21.10.2024 r. (poniedziałek) o godz.: 10:00 w Centrum Usług Publicznych, 87-152 Łubianka.
Porządek VI Sesji:
1. Otwarcie VI Sesji Rady Gminy
a) stwierdzenie quorum,
b) przedstawienie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołu z V Sesji Rady Gminy Łubianka.
3. Informacja Wójta o działaniach zrealizowanych w okresie międzysesyjnym.
4. Przyjęcie Stanowiska Rady Gminy Łubianka w sprawie nadania Złotego Medalu za Zasługi dla Gminy Łubianka.
5. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łubianka na lata 2024-2038.
6. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Łubianka na rok 2024.
7. Przyjęcie uchwały w sprawie dopuszczenia zapłaty podatków i opłat stanowiących dochody budżetu Gminy Łubianka za pomocą instrumentu płatniczego.
8. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/149/2016 Rady Gminy Łubianka z dnia 29 sierpnia 2016 r. w sprawie poboru od osób fizycznych podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów.
9. Przyjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości w Łubiance w trybie przetargowym.
10. Przyjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia pn. „Termomodernizacja budynku szkoły z salą gimnastyczną w miejscowości Brąchnowo” do realizacji oraz złożenia wniosku o dofinansowanie.
11. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXXVIII/394/2022 z dnia 22 sierpnia 2022 r. w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Łubianka.
12. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVIII/274/2021 z dnia 28 czerwca 2021 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łubianka.
13. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XIII/140/2019 Rady Gminy Łubianka z dnia 16 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
14. Informacja o realizacji zadań oświatowych w Gminie Łubianka za rok szkolny 2023/2024.
15. Informacje dot. oświadczeń majątkowych za 2023 rok.
16. Wnioski radnych i sołtysów.
17. Zamknięcie Sesji Rady Gminy.

  • Kontakt

    tel. +48 56 678 82 17, 678 82 18
    fax +48 56 678 82 19
    ePUAP: /myxxo62135/skrytka
    e-Doręczenia: AE:PL-76263-15583-VAHGU-27
    gmina@lubianka.pl
    Zapraszamy do Urzędu Gminy codziennie
    poniedziałek, środa czwartek: 7.30 – 15.30
    wtorek: 7.30 – 16.30
    piątek: 7.30 – 14.30
    Urząd Gminy w Łubiance
    Aleja Jana Pawła II nr 8
    oraz ul. Bydgoska 10
    87-152 Łubianka
    NIP 956-18-70-602
    REGON 000539756
    Numer konta: BS w Toruniu - O/Łubianka 60951100002003002149020001
    Aby skontaktować się z pracownikami wydziałów prosimy kliknąć tutaj
  • Awaria

    Wydział Gospodarki Komunalnej informuje, że wszelkie awarie zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych można zgłaszać pod nr alarmowym 502 234 497.

    W przypadku braku połączenia należy wybrać nr telefonu z poniższej listy:

    Andrzej Sierocki, kier. wydziału

    508-221-372

    Marzenna Winiarska

    530-442-940

    Adam Paluszewski

    502-234-457

    Tomasz Szreder

    502-234-477

    Sławomir Wronka

    502-272-125

    Jarosław Surowiec                        731-732-916
    Dorota Tarczykowska 731-732-950

     

  • Odczyty

    Klikając w poniższy link nastąpi przekierowanie do strony obsługującej odczyt wodomierzy.

    LINK

  • Jakość powietrza

  • Film promocyjny

    ⬇️ Kliknij dwa razy ⬇️